tour.jpg

Lynk & Co-upplevelsen: Snart i en stad nära dig.

I år kommer Lynk & Co 01 att visa vägen på flera olika sätt. Klubbar öppnas i flera större städer och de första bilarna levereras till medlemmarna. Dessutom lanserar vi snart ett nytt spännande koncept: Lynk & Co på turné.

Precis som dina favoritartister packar vi ihop våra prylar och drar ut på turné till flera städer i Europa, där du har chans att uppleva Lynk & Co live och träffa oss personligen. Under varje turnéstopp bjuder vi på kul events, snacks och såklart provkörningar med 01. Turnén pågår under sommaren och hösten 2021, med start i Stockholm den 28 maj innan vi drar vidare till Tyskland, Italien, och så vidare. Turnédatumen uppdateras då och då, så håll koll på vår nyhetssida.

Med turnén visar vi vägen för branschen – bilförsäljning på Lynk & Co:s sätt. Med vår smidiga digitala försäljning bryter vi ny mark utan att tappa fokus på hur viktigt det är att träffa medlemmarna. Under vår turné med varumärket och produkten har folk möjlighet att träffa oss på hemmaplan och provköra 01 på sina egna villkor. Känna på hur det är att vara medlem i vår community helt enkelt.

Europa håller fortfarande på att lära känna Lynk & Co, och turnén är den perfekta möjligheten för folk att se vad vi står för. Vi kommer aldrig att bli en vanlig bilhandlare, så det är extra viktigt att vi tar tillfället i akt att träffa communityn och dela fantastiska upplevelser med medlemmarna.  Alain Visser CEO Lynk & Co

Förutom turnéstoppen kommer vi också att ha längre popup-event (6–12 månader) i flera större städer, där folk kan provköra 01. Och självklart kan medlemmar och blivande medlemmar alltid provköra bilen och utforska Lynk & Co:s värld på vår Club i Amsterdam (Rokin 75, Amsterdam, Nederländerna) och vår Club i Göteborg (Ekelundsgatan 4, Göteborg, Sverige).

Följ oss på sociala medier eller kolla in lynkco.com/meetus för uppdateringar om evenemang och turnéplan.

tour2.png
  • png
tour1.png
  • png
01 EU Black Front door.jpeg
front_view.jpeg

Om Lynk & Co

Hej, vi är Lynk & Co!

Lynk & Co bildades för att erbjuda mobilitetslösningar till en uppkopplad generation. Vi tillverkar riktigt bra bilar (som har alla funktioner du vill ha utan att du behöver be om dem), och vi låter dig använda dessa bilar på ett helt nytt sätt. Med ett flexibelt utbud av bilägarskap fortsätter vi att driva utvecklingen för att möta behoven hos våra trendmedvetna konsumenter på deras egna villkor.

Presskontaktuppgifter