Cars_People_042.jpg

Lynk & Co introducerar ny mobilitetslösning för företag

Sedan lanseringen av våra mobilitetsmedlemskap hösten 2020 har vi märkt att folk uppskattar nyskapande mobilitetslösningar. Därför använder vi samma principer som för kundmedlemskapen (B2C) – hållbarhet, flexibilitet och smidighet – i vårt nya företagserbjudande (B2B). Lynk & Co for Business erbjuder arbetsgivare problemfria mobilitetstjänster som är anpassade till deras företag.

Med Lynk & Co for Business får arbetsgivaren tillgång till en flotta med fullutrustade 01. Alla 01 levereras med samma grymma standardfunktioner, vilket gör att de anställda kan använda valfri bil. Den inbyggda bildelningsplattformen gör det dessutom superenkelt för personalen att hantera och dela bilar. Det innebär att du klarar dig med en mindre flotta och färre oanvända bilar som står och kostar pengar – en vinst för både miljön och ditt företag.

Företag kan registrera sig för Month-to-Month- eller Long-Term-medlemskap, eller helt enkelt köpa bilarna. Vi samarbetar med ALD, en av ledarna inom mobilitetstjänster för företag, för att sätta samman vårt Long-Term-erbjudande: ett flermånadersavtal anpassat efter ditt företags behov. Priset varierar beroende på hur länge du vill binda dig, hur mycket du vill köra och om du vill ha några tilläggstjänster.

Det finns olika sätt att komma igång. Month-to-Month- och Long-Term-medlemskapen för företag omfattar bilen (förstås), ett servicepaket, försäkring, vägassistans samt tillgång till vår Lynk & Co-community och kundtjänst. Vill du välja ett kontantmedlemskap med försäkring? Inga problem, vi ordnar det också. Eftersom Lynk & Co står för kostnaden för att äga och underhålla bilarna kan vi sänka driftkostnaderna och maximera utnyttjandet. Vi har gjort allt i vår makt för att förenkla mobiliteten, vilket ger dig mer tid till att fokusera på ditt företag.

När världen anpassas efter nya sätt att arbeta, är det viktigare än någonsin för företagen att prioritera hållbarhet, flexibilitet och medarbetarlojalitet. Vi är stolta över att kunna leverera ett B2B-erbjudande som kan hjälpa företag att uppfylla dessa mål och modernisera sin flotta. Alain Visser, CEO för Lynk & Co

I arbetet med att expandera vårt mobilitetserbjudande för företag har vi utökat B2B-teamet på våra sju europeiska marknader (Sverige, Nederländerna, Tyskland, Frankrike, Belgien, Italien och Spanien). Med regionala kontakter och anpassad support är vi väl rustade för att ge service i toppklass till våra B2B-medlemmar, allt med en tydlig touch av Lynk & Co förstås.

Om Lynk & Co

Hej, vi är Lynk & Co!

Lynk & Co bildades för att erbjuda mobilitetslösningar till en uppkopplad generation. Vi tillverkar riktigt bra bilar (som har alla funktioner du vill ha utan att du behöver be om dem), och vi låter dig använda dessa bilar på ett helt nytt sätt. Med ett flexibelt utbud av bilägarskap fortsätter vi att driva utvecklingen för att möta behoven hos våra trendmedvetna konsumenter på deras egna villkor.

Presskontaktuppgifter