Berlin Lynk & Co 001.jpg

Lynk & Co breidt uit met nieuwe Club in Berlijn

De nieuwste locatie van Lynk & Co, de club in Berlijn, gaat op 17 september open in het creatieve hart van de stad. Met deze nieuwe club neemt de wereldwijde aanwezigheid van Lynk & Co toe en kunnen we onze Duitse klanten in hun eigen achtertuin ontmoeten. De club in Berlijn is de eerste permanente locatie van Lynk & Co in Duitsland en de vierde club in Europa, naast de clubs in Amsterdam, Gotenburg en Antwerpen.

Nieuwe clubs voor onze nieuwe vrienden.

De uitbreiding van de verkoopaanwezigheid van Lynk & Co gaat samen met de buitengewone groei van onze community. Het doel om 9000 leden te krijgen in 2021 is al overtroffen: het merk heeft nu al 25.000 leden mogen verwelkomen (en de teller loopt door)! Deze nieuwe leden worden vergezeld door een sterke interesse van zakelijke wagenparken en B2B-klanten.

Een ander soort clubs.

Lynk & Co clubs zijn een creatieve retailervaring: opdringerige verkopers zijn ingeruild voor een warme ervaring zonder enige druk. Natuurlijk kan je bij de club een proefrit maken in de 01 en je aanmelden voor een lidmaatschap, maar het tijdperk van showrooms waar de auto centraal staat is voorbij. Lynk & Co Clubs bieden ruimtes voor events, flexibele lounges, een koffiebar en winkelruimtes om de Gear Collection te laten zien, een selectie merken die de waarden van Lynk & Co delen op het vlak van duurzaamheid, creativiteit en community. Enkele van onze partners zijn lokale Duitse merken zoals On Vacation Club, Otherware, GOT BAG en Egal.

Lynk & Co heeft een pop-uplocatie in Hamburg en binnenkort één in München, maar de club in Berlijn wordt de eerste permanente locatie – en de bijzonderste. Elke Lynk & Co club is volledig uniek en de club in Berlijn vormt hierop geen uitzondering. De Club in Berlijn, gevestigd in de creatieve buurt Mitte, is echt een juweeltje en combineert de Berlijnse cultuur met de onmiskenbare vibe van Lynk & Co. Met twee verdiepingen en verschillende zalen is de club een veelzijdige ruimte die zowel geschikt is voor DJ-avonden en feesten als voor co-working en culturele evenementen.

Samen met S-P-A-C-E Projects heeft het team voortgebouwd op het bestaande architectonische canvas van het gebouw – met in het bijzonder de ‘’’Mirror Room’’, een vergaderruimte die in spiegels is gehuld om de erfgoeddetails en het monumentale karakter van de bestaande ruimte te benadrukken. Hoewel trouw aan de unieke architectuur van het gebouw, straalt de Berlijnse club ook de eigenzinnigheid uit van Lynk & Co: een stoel in de vorm van een tong, Berlijnse straatverlichting langs de trap, een op een blokhut geïnspireerde badkamer en een kobaltblauw amfitheater.

Lynk & Co is bedacht om mobiliteit simpel te maken. We maken echt goede auto's (het type dat alles heeft wat je wilt zonder dat je erom hoeft te vragen), maar we bieden ook een nieuwe manier aan om de auto's te gebruiken. Met onze verschillende membership-opties wordt mobiliteit toegankelijk en flexibel. Een member kan op maandbasis over een auto beschikken en deze delen met vrienden, familie en de Lynk & Co community.

Lynk & Co a été créé pour fournir des solutions de mobilité à la génération connectée. Nous fabriquons de très, très bonnes voitures (le genre qui a toutes les caractéristiques que vous voulez sans que vous ayez à les demander), mais nous proposons également une nouvelle façon d'utiliser ces voitures. Notre approche, qui repose sur l'abonnement, permet de se déplacer en toute simplicité. Les membres peuvent accéder à une voiture quand ils le souhaitent, d'un mois à l'autre, et la partager avec leurs amis, leur famille et la communauté Lynk & Co.