Lynk & Co introduceert private leasing als nieuw mobiliteitsaanbod

Lynk & Co lanceert private leasing. Deze nieuwe mobiliteitsoplossing is er voor klanten die zich richten op de lange termijn en hiermee hun eigen mobiliteit op maat kunnen samenstellen. Met de optie tot private leasen voegt Lynk & Co een nieuwe vorm van mobiele flexibiliteit toe aan het aanbod voor members. Zo was het al mogelijk om te kopen, lenen, abonneren en delen.

Uitbreiding van het aanbod

Met private leasing breidt Lynk & Co het bestaande aanbod van B2B-leasing, maandelijks opzegbare abonnementen, directe aankopen en de verkoop van gebruikte auto’s uit. De private lease-optie wordt uitgerold in alle zeven landen waar het mobiliteitsbedrijf actief is: Zweden, Nederland, Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk en België. Lynk & Co heeft het lease-aanbod ontwikkeld in samenwerking met partner ALD Automotive | LeasePlan, een toonaangevende en internationale speler op het gebied van duurzame mobiliteit. Hiermee wil het bedrijf laten zien dat het haar members de beste waarde en flexibiliteit biedt.

In de woorden van Alain Visser, CEO en oprichter van Lynk & Co:

"Door ons mobiliteitsaanbod voor consumenten uit te breiden zijn we daadwerkelijk in staat om waarde en duurzaamheid te combineren. Deze nieuwe competitieve optie zorgt ervoor dat consumenten toegang hebben tot onze premium auto’s tegen een toegankelijke prijs. Daarnaast zorgt deze innovatieve aanpak ervoor dat we niet alleen tegemoetkomen in uiteenlopende budgetten, maar het onderstreept ook onze toewijding richting onze members en duurzaamheid."

Maximale flexibiliteit

Voorheen was leasing exclusief beschikbaar voor bedrijven. Nu kunnen members door heel Europa langer van de 01 genieten. Dit is een belangrijke stap voorwaarts om tegemoet te komen aan de uiteenlopende behoeften van de hedendaagse consument en om efficiënter en duurzamer autogebruik via delen te bevorderen. Met de lease-optie kunnen members hun mobiliteit afstemmen op hun persoonlijke behoeften en levensstijl. Met looptijden van 3, 4 of 5 jaar en afstandspakketten variërend van 10.000 tot 40.000 kilometer geeft Lynk & Co iedereen de vrijheid om te kiezen wat het beste bij ze past.

Ontvang het laatste Lynk & Co nieuws via RSS.

Of abonneer handmatig met de Atom URL