Berlijn club.jpg

Gear up met Lynk & Co

Gear is geen merch. Voor Lynk & Co zijn dat merken die bewuste, duurzame keuzes maken. De verhalen achter deze merken zijn zo bijzonder, dat het zonde is deze niet te delen. Om die reden plaatst Lynk & Co geen platte eigen merkartikelen op de website, maar licht het mobiliteitsbedrijf een selectie van lokale partners uit. Van e-bikes tot milieuvriendelijk toiletpapier. De link tussen al deze producten lijkt ver te zoeken, maar er is een belangrijke gemeenschappelijke deler. Lynk & Co werkt enkel samen met ethische merken.

Lynk & Co kiest haar partners op basis van de belangen die elk merk nastreeft. Creativiteit, duurzaamheid en een toegevoegde waarde voor de community. Om de merkverhalen te delen, krijgen partners een plek in een premium retail-omgeving: de Lynk & Co Clubs, op locaties zoals Amsterdam, Antwerpen, Berlijn, Rome of Stockholm. Hierbij ligt de focus niet per se op sales, maar juist op het creëren van ervaringen. Zo worden er wekelijkse workshops, concerten, filmvertoningen en meer georganiseerd om nieuwe gear partners te ontdekken en ervaren.

Hieronder een selectie van enkele merken die je terugvindt in de Lynk & Co Club op Rokin 75 in Amsterdam:

On Vacation Club

Altijd het gevoel hebben alsof je op vakantie bent? Dat kan met On Vacation Club! Dit premium kledingmerk, met een vintage look en feel, brengt je linea recta in de nostalgische vakantiestemming. Waar je ook bent en welk seizoen het ook is.

Dick Moby

Het verlangen naar een weekend vol zon, zee en strand eindigde voor oprichters Tim en Robbert in een oceaan vol afval. Daarom besloten de heren hoogwaardige brillen te maken van gerecyclede en olievrije materialen. De brillen van Dick Moby zijn duurzaam en stijlvol. Zo kun je met een gerust hart relaxen aan de oceaan.

Got Bag

Tijdens een roadtrip door de Alpen, bespraken Benny en Roman de met plastic besmeurde stranden in Thailand. Met het idee om plastic afval om te zetten tot iets nuttigs, bedachten ze 's werelds eerste rugzakken van oceaanplastic.

Mimimono

Uit liefde voor design, geometrie en duurzaamheid ontwikkelde ontwerpster Hanna Kay het 100% gerecycled acryl merk Mimimono. Alle unieke stukken uit de kleine collectie worden met de hand ontworpen, laser gesneden en geassembleerd vanuit haar Amsterdamse studio.

NEUTRALE

Het streven van Neutrale? Tijdloze en duurzame essentials creëren. Met collecties die zijn gemaakt van 100% gecertificeerd biologisch katoen en natuurlijke kleurstoffen, ontwerpt Neutrale 'schatten' om je op weg te helpen naar een duurzaam leven.

Veloretti

Eenvoudig en tijdloos. Dat is hoe een stadsfiets hoort te zijn volgens Veloretti! Daarom kan je Veloretti beschrijven als een no-nonsense fiets met een eigentijds design voor een goede prijs. Handgemaakt voor comfort en eenvoud, zodat je in stijl door je dagelijkse drukte kunt rijden. De fietsen zijn ontworpen in Amsterdam en zorgvuldig met de hand gemaakt in Europa, zodat ze goed zijn voorbereid, met de beste materialen, op de onvoorspelbare stadse wegen.