NLstats.JPG
  • JPG
NLstats.JPG

Lynk & Co leidt industrie transformatie

Het afgelopen jaar is het Europese member-bestand van mobiliteitsbedrijf Lynk & Co naar bijna 60.000 members gegroeid. Dit betreffen zowel de members met een Lynk & Co-auto als degene die enkel via de app een auto kunnen huren. Het platform voor autodelen is een primeur in de auto-industrie en vormt een nieuwe standaard voor gemakkelijk reizen, flexibele toegang tot auto’s en duurzame mobiliteitsmogelijkheden door verkeer op de weg te verminderen. Lynk & Co heeft als doel niet alleen de Europese industrie te transformeren, maar ook de globale industrie in zijn kern te veranderen.

De handelswijze van de traditionele auto-industrie is het afgelopen jaar veranderd, geïnnoveerd en volgens Lynk & Co verbeterd, maar op het gebied van inspelen op de samenleving is er nog een lange weg te gaan. Lynk & Co is niet zo geïnteresseerd in hoeveel auto's er verkocht worden. Zij zijn er trots op om in Europa bijna 60.000 nieuwe members te hebben mogen verwelkomen.

Na meer dan 100 jaar van hetzelfde in de auto-industrie, is het tijd voor iets anders. Wat we de afgelopen 12 maanden hebben gedaan, bewijst dat de auto-industrie nooit meer hetzelfde zal zijn.

- Alain Visser, CEO van Lynk & Co.

Lynk & Co noemt haar klanten members: ze maken deel uit van een gemeenschap. Members hebben toegang tot een reeks activiteiten zoals livemuziek, filmvoorstellingen en dj-sets die in Lynk & Co Clubs worden gehouden. In 2021 organiseerde Lynk & Co 47 evenementen in de Clubs, bijna één per week (waarbij uiteraard alle beperkingen opgevolgd werden).

Sinds 2021 heeft Lynk & Co nu 7 clubs in heel Europa: in Amsterdam, Gotenburg, Antwerpen, Berlijn, Stockholm, Hamburg en München. Andere Europese markten hebben online toegang tot Lynk & Co en kunnen ook kennismaken met Lynk & Co in belangrijke steden in Europa met Lynk & Co on Tour, waarmee ze vorig jaar 7 steden aandeden. In 2022 beoogt Lynk & Co nog meer te groeien door uit te breiden met meer internationale Clubs en members. Met als doel duurzame mobiliteitsmogelijkheden toegankelijker te maken.