tour.jpg

Beleef de Lynk & Co experience bij jou in de buurt.

De Lynk & Co 01 gaat dit jaar op meer dan één manier de weg op. Terwijl we Clubs openen in grote steden en de eerste auto's aan onze members leveren, lanceren we binnenkort nog een nieuw retailconcept: de Lynk & Co tour.

Net als je favoriete artiesten (maar dan zonder T-shirts) pakken we onze apparatuur in en komen we met de Lynk & Co experience live optreden in steden in heel Europa. Bij elke tourstop zijn er leuke events, snacks en uiteraard 01's waarin je een proefrit kan maken. De tour is gepland in de zomer en herfst van 2021 en start op 28 mei in Stockholm (Zweden). Daarna komen we naar Duitsland, Italië, en meer landen. Houd onze updates in de gaten voor actuele tourdata en -steden.

De tour betekent een nieuwe aanpak in de autobranche, een aanpak die bij uitstek bij het Lynk & Co model past. Want als pioniers van de digitale autoverkoop hebben we nooit uit het oog verloren hoe belangrijk de verbinding met onze members is. Doordat we onze brand experience en de 01 naar de mensen toe brengen, kunnen zij de auto heel makkelijk op hun eigen voorwaarden uitproberen én kennismaken met de membership community.

Europa is nog aan het kennismaken met Lynk & Co en deze tour is voor iedereen een geweldige gelegenheid om te zien waar we voor staan. We zullen nooit aan een dealernetwerk beginnen, dus is het extra belangrijk dat we de beste mogelijkheden benutten om de connectie met onze community te maken en onze members een ongelooflijke ervaring te bieden.  Alain Visser CEO Lynk & Co

Naast de tourstops komen er ook voor langere tijd (6-12 maanden) pop-ups in een aantal grote steden, waar mensen een proefrit kunnen maken in de 01. En natuurlijk mogen members en toekomstige members altijd de auto testen en de wereld van Lynk & Co verkennen in de Clubs in Amsterdam (Rokin 75, Amsterdam) en Gotenburg (Ekelundsgatan 4, Gotenburg, Zweden).

Volg ons op social media of kijk op lynkco.com/meetus voor updates over events en het tourschema.

• png

Lynk & Co is bedacht om mobiliteit simpel te maken. We maken echt goede auto's (het type dat alles heeft wat je wilt zonder dat je erom hoeft te vragen), maar we bieden ook een nieuwe manier aan om de auto's te gebruiken. Met onze verschillende membership-opties wordt mobiliteit toegankelijk en flexibel. Een member kan op maandbasis over een auto beschikken en deze delen met vrienden, familie en de Lynk & Co community.