Still_Boogieland_LynkCo_1 .png
  • png

Lynk & Co en Boogieland brengen Amsterdam in beweging met gratis bokszakken

Het is nu belangrijker dan ooit om op onze fysieke en mentale gezondheid te letten. Daarom lanceert mobiliteitsbedrijf Lynk & Co samen met Boogieland Foundation de nieuwe Boogielandboxingbags. Met de huidige corona-maatregelen hebben Amsterdammers behoefte aan alternatieve manieren om in beweging te blijven. De twee organisaties plaatsen op vijf verschillende plekken in Amsterdam nieuwe bokszakken waarvan iedereen gebruik mag maken. Ook organiseert Lynk & Co in de zomer van 2021 een coronaproof programma van evenementen en activiteiten.

Boogielandboxingbags is Ă©Ă©n van de partnerprogramma’s van Lynk & Co. Beide organisaties streven ernaar om de gemeenschap te steunen en mensen in beweging te krijgen. Het project is gestart in het voorjaar van 2020. Boogieland, een unieke kickboks-club in Amsterdam-Noord, zag een kans om mensen te helpen aan hun fysieke en mentale gezondheid te werken. Samen met een programma van gratis audiotrainingen geven de Boogielandboxingbags mensen de kans om gratis in de buitenlucht te trainen. In oktober 2020 is de non-profit Boogieland Foundation opgericht om het initiatief te coördineren.

We zijn geĂŻnspireerd door de manier waarop Boogieland Foundation iets teruggeeft aan Amsterdam en we zijn ontzettend blij dat we kunnen bijdragen aan de groei van hun programma. Bij Lynk & Co zijn we altijd op zoek naar mogelijkheden om een echte positieve impact te hebben op de gemeenschap, vooral in een tijd die voor zoveel mensen zo zwaar is. Alain Visser, CEO van Lynk & Co

Lynk & Co steunt hiermee de missie van Boogieland Foundation: fysieke activiteiten, verbinding met de gemeenschap en een positieve blik zijn belangrijke voorwaarden om jezelf te verbeteren. De Boogielandboxingbags worden op de volgende iconische locaties opgehangen: het Westergasfabriek terrein, NDSM en het Zonneplein in Noord, het Olympisch Stadion en Holendrecht. Daarnaast organiseert Lynk & Co een aantal corona-proof evenementen om mensen aan te moedigen mee te doen, naar buiten te gaan en in beweging te komen.

• png

Lynk & Co is bedacht om mobiliteit simpel te maken. We maken echt goede auto's (het type dat alles heeft wat je wilt zonder dat je erom hoeft te vragen), maar we bieden ook een nieuwe manier aan om de auto's te gebruiken. Met onze verschillende membership-opties wordt mobiliteit toegankelijk en flexibel. Een member kan op maandbasis over een auto beschikken en deze delen met vrienden, familie en de Lynk & Co community.