LynkCo_Milan_Exterior_01_HR.jpg

26 november: Milan club opening day!

Dit is het!

De Milan Club is klaar om alle liefhebbers van Lynk & Co te verwelkomen: autoliefhebbers, trendzoekers op het gebied van duurzaamheid en iedereen die op zoek is naar een plek om samen te komen en ideeën uit te wisselen.

Klinkt dat als jou? De datum om in je agenda te omcirkelen is 26 november, vanaf 10:00 uur in Corso Venezia 6.

Ontworpen om op te vallen

Wat is er zo bijzonder aan deze Club? Het is duidelijk vanaf het moment dat je binnenkomt en meteen verstrikt raakt in neonlichten die rond een pilaar slingeren. Een must-visit - al is het niet uit noodzaak - is het Candy Shop-toilet, waar je wordt omringd door witte, roze en, jawel, heel veel lolly's. Verder dan de toiletten vindt u de kenmerkende stukken van Lynk & Co: de gele bank, de metalen bar, 3D-fauteuils en verlichting van het plaatselijke Italiaanse merk Seletti. En natuurlijk is er de Lynk & Co 01. De auto staat onder een historisch dakraam, klaar om gefotografeerd te worden tussen stoffen pilaren. Als u vragen hebt, raden wij u aan een bezoek te brengen aan de Tarotkamer: misschien vindt u niet het antwoord dat u zoekt, maar u wordt in ieder geval omringd door een droomachtige sfeer van gerecycled en hergebruikt hout en meubilair. Alles in de Club is gemaakt in samenwerking met de in Göteborg gevestigde ontwerpstudio New Order Arkitektur.

Ja, we laten ons meeslepen

Na Rome is Milaan onze tweede Club in Italië. De Italiaanse markt is vanaf het begin geïntrigeerd geweest door het mobiliteitsconcept van Lynk & Co en blijft een van onze meest actieve markten. De Lynk & Co 01 is over de hele lengte van de laars bekend en de belangstelling groeit in alle regio's van Italië. Daardoor komt 20 procent van de Lynk & Co-abonnees uit Italië, de tweede grootste markt in Europa. De redenen waarom zij voor ons hebben gekozen? Italiaanse abonnees zijn vooral geïnteresseerd in flexibiliteit, meer duurzame mobiliteit, de digitale functies van de 01 en het design van de auto. Want heeft u de Lynk & Co 01 al gezien?

Auto's, evenementen en nog veel meer

De aanwezigheid van Lynk & Co in Milaan beperkt zich niet alleen tot de 01: we betrekken steeds meer mensen om een positief effect op de gemeenschap te hebben. Oh, en ondertussen hebben we ook nog plezier. De Club is niet alleen de plek om de 01 van dichtbij te zien, maar ook een plek waar projecten, shows en workshops de gemeenschap engageren.

In de woorden van Alain Visser, CEO Lynk & Co:

"We hebben echt uitgekeken naar de opening van onze Club in Milaan. Aanwezig zijn in deze stad betekent deel uitmaken van een levendige schoonheid die elke dag innoveert. De gemeenschap van Milaan bruist van de ideeën en met onze Club willen we een ruimte creëren om niet alleen de mobiliteit te veranderen maar ook de levensstijl van mensen te beïnvloeden. Het is belangrijk dat we plezier hebben terwijl we werken aan een duurzamere toekomst."

Duurzame en verbazingwekkende producten

We hebben ongelooflijke producten met iets extra's opgenomen in onze Milan Club: duurzaamheid als creatieve motor. Naast statement stukken zoals lampen gemaakt van sinaasappelschillen, kun je dankzij een samenwerking met Revibe ook echt unieke geupcyclede modemerken vinden.

Als je de reis van Lynk & Co hebt gevolgd, weet je dat we in 2022 zijn overgestapt op 100 procent hernieuwbare elektriciteit in al onze activiteiten: van Clubs tot kantoren. Zelfs onze autofabriek wordt nu gevoed door een zonnepanelensysteem van 20 miljoen kWh.

LynkCo_Milan_Interior_07_HR.jpg
LynkCo_Milan_Interior_01_HR.jpg
LynkCo_Milan_Car_Lights_01_HR.jpg
LynkCo_Milan_Interior_03_HR.jpg
LynkCo_Milan_Tarot_Room_01_HR.jpg
LynkCo_Milan_Interior_02_HR.jpg

L'objectif de Lynk & Co est de proposer des solutions de mobilité flexibles et connectées. Nous ne nous contentons pas de fabriquer de très bonnes voitures (avec toutes les fonctionnalités dont vous rêvez sans avoir à les demander), mais nous proposons une nouvelle façon d'utiliser la voiture et d’envisager la mobilité autrement et simplement. En proposant des solutions basées sur la flexibilité d'utilisation d'un véhicule, nous continuons à promouvoir l'évolution, en nous efforçant de répondre aux besoins de nos clients selon leurs propres conditions.