EN_Don't be a Carcissist.1024_1.jpg

Nieuwe marketingcampagne van Lynk & Co: ‘Leave the ownershit behind’

Lynk & Co lanceert een nieuwe marketingcampagne waarmee het mobiliteitsbedrijf wil aansporen om opnieuw na te denken over eigendom, hoe we auto’s gebruiken en wat een automerk kan zijn. Met deze campagne wil Lynk & Co mensen aanspreken die op zoek zijn naar een eenvoudige en flexibele manier van mobiliteit, maar niet weten dat een oplossing als Lynk & Co überhaupt bestaat.

DON’T BE A CARCISSIST.

Lynk & Co is een mobiliteitsmerk dat auto’s op meerdere manieren toegankelijk maakt. Zo kan je ervoor kiezen de auto te kopen of te lenen en kan je ook een maand-tot-maandabonnement afsluiten. Ook heeft Lynk & Co geen showrooms, maar Clubs. Hier draait alles om contact maken met de mensen om je heen en het opbouwen van een community.

De campagne ‘Leave the ownershit behind’ begon eigenlijk met het nieuwsgierig maken van mensen. We besloten dat het voor deze campagne minder belangrijk was om uit te leggen wat Lynk & Co precies is en in plaats daarvan de focus te leggen op het laten zien wie Lynk & Co is. Corinne Aaron, CMO van Lynk & Co

De campagne - gecreëerd in samenwerking met reclamebureau Jung von Matt Stockholm - gebruikt uitdagende titels als ‘Don’t be a carcissist’ en ‘Meet the wehicle’, die het merk Lynk & Co scherp reflecteren. Het doel was om gevat en provocerend te zijn, maar niet pretentieus of ingewikkeld, en tegelijkertijd altijd elegant te blijven.

MEET THE WEHICLE.

Deze campagne weerspiegelt waar Lynk & Co zich bevindt in onze reis. Voordat we van start gingen, dachten mensen dat onze visie een onmogelijke fantasie was. Maar we doen het, en de positieve reacties overtreffen mijn verwachtingen. Deze campagne is de volgende stap voor ons, maar het is ook wat we in sommige opzichten altijd al hebben gedaan: mensen uitdagen om op een nieuwe manier na te denken over mobiliteit en eigendom. Alain Visser, CEO van Lynk & Co

De beelden voor de campagne zijn in-house geschoten en visualiseren texturen, kleuren en materialen van Lynk & Co Clubs in heel Europa. Het doel hiervan is om de Lynk & Co ervaring over te brengen op huidige en toekomstige members. Uiteindelijk heeft de campagne een duidelijke boodschap: Lynk & Co is whatever you need us to be, while never sacrificing exactly who we are.

Lynk & Co is bedacht om mobiliteit simpel te maken. We maken echt goede auto's (het type dat alles heeft wat je wilt zonder dat je erom hoeft te vragen), maar we bieden ook een nieuwe manier aan om de auto's te gebruiken. Met onze verschillende membership-opties wordt mobiliteit toegankelijk en flexibel. Een member kan op maandbasis over een auto beschikken en deze delen met vrienden, familie en de Lynk & Co community.

Lynk & Co a été créé pour fournir des solutions de mobilité à la génération connectée. Nous fabriquons de très, très bonnes voitures (le genre qui a toutes les caractéristiques que vous voulez sans que vous ayez à les demander), mais nous proposons également une nouvelle façon d'utiliser ces voitures. Notre approche, qui repose sur l'abonnement, permet de se déplacer en toute simplicité. Les membres peuvent accéder à une voiture quand ils le souhaitent, d'un mois à l'autre, et la partager avec leurs amis, leur famille et la communauté Lynk & Co.