EN_Don't be a Carcissist.1024_1.jpg

Nieuwe marketingcampagne van Lynk & Co: ‘Leave the ownershit behind’

Lynk & Co lanceert een nieuwe marketingcampagne waarmee het mobiliteitsbedrijf wil aansporen om opnieuw na te denken over eigendom, hoe we auto’s gebruiken en wat een automerk kan zijn. Met deze campagne wil Lynk & Co mensen aanspreken die op zoek zijn naar een eenvoudige en flexibele manier van mobiliteit, maar niet weten dat een oplossing als Lynk & Co überhaupt bestaat.

DON’T BE A CARCISSIST.

Lynk & Co is een mobiliteitsmerk dat auto’s op meerdere manieren toegankelijk maakt. Zo kan je ervoor kiezen de auto te kopen of te lenen en kan je ook een maand-tot-maandabonnement afsluiten. Ook heeft Lynk & Co geen showrooms, maar Clubs. Hier draait alles om contact maken met de mensen om je heen en het opbouwen van een community.

De campagne ‘Leave the ownershit behind’ begon eigenlijk met het nieuwsgierig maken van mensen. We besloten dat het voor deze campagne minder belangrijk was om uit te leggen wat Lynk & Co precies is en in plaats daarvan de focus te leggen op het laten zien wie Lynk & Co is. Corinne Aaron, CMO van Lynk & Co

De campagne - gecreëerd in samenwerking met reclamebureau Jung von Matt Stockholm - gebruikt uitdagende titels als ‘Don’t be a carcissist’ en ‘Meet the wehicle’, die het merk Lynk & Co scherp reflecteren. Het doel was om gevat en provocerend te zijn, maar niet pretentieus of ingewikkeld, en tegelijkertijd altijd elegant te blijven.

MEET THE WEHICLE.

Deze campagne weerspiegelt waar Lynk & Co zich bevindt in onze reis. Voordat we van start gingen, dachten mensen dat onze visie een onmogelijke fantasie was. Maar we doen het, en de positieve reacties overtreffen mijn verwachtingen. Deze campagne is de volgende stap voor ons, maar het is ook wat we in sommige opzichten altijd al hebben gedaan: mensen uitdagen om op een nieuwe manier na te denken over mobiliteit en eigendom. Alain Visser, CEO van Lynk & Co

De beelden voor de campagne zijn in-house geschoten en visualiseren texturen, kleuren en materialen van Lynk & Co Clubs in heel Europa. Het doel hiervan is om de Lynk & Co ervaring over te brengen op huidige en toekomstige members. Uiteindelijk heeft de campagne een duidelijke boodschap: Lynk & Co is whatever you need us to be, while never sacrificing exactly who we are.

EN_Leave the ownershit behind.1024_1.jpg
EN_Don't be a Carcissist.1024_1.jpg
LynkCo_OOH_Kungsportsplatsen_500x1000_DRAFT011024_1.jpg

L'objectif de Lynk & Co est de proposer des solutions de mobilité flexibles et connectées. Nous ne nous contentons pas de fabriquer de très bonnes voitures (avec toutes les fonctionnalités dont vous rêvez sans avoir à les demander), mais nous proposons une nouvelle façon d'utiliser la voiture et d’envisager la mobilité autrement et simplement. En proposant des solutions basées sur la flexibilité d'utilisation d'un véhicule, nous continuons à promouvoir l'évolution, en nous efforçant de répondre aux besoins de nos clients selon leurs propres conditions.