Lynk & Co x Microsoft.jpg

Lynk & Co introduceert vergader-app in de auto met toegang tot Microsoft Teams

Vanaf heden is er in alle Lynk & Co 01 auto’s een vergader-app beschikbaar met toegang tot Microsoft Teams. De app maakt het mogelijk om in de auto deel te nemen aan audio-vergaderingen. Zo hoopt het mobiliteitsbedrijf een veilige manier van vergaderen in de auto aan te bieden en gedoe op de telefoon te voorkomen. Hiermee laat Lynk & Co zien zich in te zetten voor een zorgeloze en gemakkelijke rij-ervaring van members.

We zijn erg blij dat we deze functie aan onze members kunnen introduceren. De samenwerking met Microsoft is zeer goed verlopen en de app benadrukt des te meer dat Lynk & Co niet alleen een leverancier is van auto’s maar bovenal van flexibele mobiliteit. Daarmee bevinden we ons in de voorhoede van technologie.  Alain Visser, CEO Lynk & Co

Vooruitstrevende communicatiemogelijkheden

Het interne development team van Lynk & Co bouwde de nieuwe app met behulp van Microsoft Azure Communication Services, een softwareplatform dat naadloze samenwerking mogelijk maakt met Microsoft Teams, één van de meest gebruikte samenwerkings- en communicatieoplossingen ter wereld. Lynk & Co wil met behulp van moderne technologie, zoals de nieuwe vergader-app, het leven van members vereenvoudigen en hen helpen hun passies na te streven.

Microsoft Teams is ontwikkeld om mensen te helpen samen te werken en verbonden te blijven met collega's, vrienden en familie. Het is geweldig om te zien hoe Lynk & Co Microsoft Azure Communication Services gebruikt om Teams-ervaringen uit te breiden en krachtige, vooruitstrevende communicatiemogelijkheden te creëren voor hun klanten.  Bob Serr, Vice President van Azure Communication Services bij Microsoft

Veertiende app

De vergader-app is de veertiende app die beschikbaar is in de Lynk & Co 01. Andere apps die al gebruikt kunnen worden zijn Spotify, Radioline, Audiobooks, Media Player, App Store, Car Sharing, Car Status, Car Guide, Journey Cam, Scoreyteller, Calendar, Inbox en Co:lab.

Lynk & Co x Microsoft

L'objectif de Lynk & Co est de proposer des solutions de mobilité flexibles et connectées. Nous ne nous contentons pas de fabriquer de très bonnes voitures (avec toutes les fonctionnalités dont vous rêvez sans avoir à les demander), mais nous proposons une nouvelle façon d'utiliser la voiture et d’envisager la mobilité autrement et simplement. En proposant des solutions basées sur la flexibilité d'utilisation d'un véhicule, nous continuons à promouvoir l'évolution, en nous efforçant de répondre aux besoins de nos clients selon leurs propres conditions.