Rear side.jpeg

En de winnaar is... Lynk & Co’s revolutionaire 01 wint hoofdprijs bij MUSE Design Awards 2021

Lynk & Co is het jaar 2021 in stijl begonnen! Onze tweede Club en community hub is geopend in onze thuisstad Gotenburg, we hebben als eerste een revolutionaire virtuele proefritervaring gelanceerd en als klap op de vuurpijl is de Lynk & Co 01 vandaag ook nog eens als nummer één geëindigd in de categorie Transportation Design van de prestigieuze en ultracoole MUSE Design Awards 2021.

De 01 sleepte de hoofdprijs in de wacht met steun van een aantal gerenommeerde namen in de designwereld. Een internationale jury van vooraanstaande creatieve en digitale professionals uit maar liefst 23 landen kreeg de opdracht om de waarlijk excellente producten aan te wijzen. Op het gebied van transportdesign bekroonden zij de Lynk & Co 01 – volgens ons de perfecte keuze.

De 01 is een radicale oplossing voor een nieuwe generatie van connected customers die op zoek zijn naar mobiliteit op hun voorwaarden. De auto-industrie is blijven vasthouden aan een dealer- en eigendomsmodel dat al meer dan 100 jaar bestaan en Lynk & Co ziet in dat mensen meer waarde hechten aan producten en diensten die passen bij een steeds veranderende levensstijl.

Een van de unieke aspecten van Lynk & Co is dat ons bedrijfsmodel, net als de 01, vanaf dag één is ontworpen om de behoeften van onze klanten te vervullen en hun leven makkelijker te maken. Het winnen van deze award vervult ons met trots en met nog meer vertrouwen in onze visie om mobiliteit voorgoed te veranderen. Alain Visser, CEO van Lynk & Co

Met zijn absoluut klantgerichte en toch ongelooflijk simpele ontwerp heeft de 01 echt alles. Geen dure opties of upgrades, maar direct toegang tot een (ontzettend goede) auto. Het enige dat onze members hoeven de kiezen is of ze een zwarte of blauwe 01 willen, met een plug-in hybride- of een standaard hybridemotor.

De prijzenkast is al geopend voordat de 01 dit voorjaar wordt geleverd aan onze members in Europa!

L'objectif de Lynk & Co est de proposer des solutions de mobilité flexibles et connectées. Nous ne nous contentons pas de fabriquer de très bonnes voitures (avec toutes les fonctionnalités dont vous rêvez sans avoir à les demander), mais nous proposons une nouvelle façon d'utiliser la voiture et d’envisager la mobilité autrement et simplement. En proposant des solutions basées sur la flexibilité d'utilisation d'un véhicule, nous continuons à promouvoir l'évolution, en nous efforçant de répondre aux besoins de nos clients selon leurs propres conditions.