Cars_People_042.jpg

Lynk & Co introduceert betere mobiliteit voor bedrijven

Sinds de lancering van onze memberships voor mobiliteit in het najaar van 2020, zijn veel mensen enthousiast geworden over deze nieuwe, innovatieve manieren om zich te verplaatsen. Daarom passen we dezelfde principes van onze particuliere memberships - duurzaamheid, flexibiliteit en slimme eenvoud – nu toe op ons nieuwe zakelijke aanbod. Lynk & Co for Business biedt werkgevers probleemloze hoogwaardige mobiliteit die is afgestemd op hun organisatie.

Met Lynk & Co for Business kunnen werkgevers beschikken over een premium wagenpark van compleet uitgeruste 01’s. Elke 01 is voorzien van dezelfde indrukwekkende functies en kan dus afwisselend worden gebruikt door meerdere werknemers. Dankzij het ingebouwde platform voor autodelen kunnen zij bovendien heel eenvoudig auto’s beheren en delen, waardoor een minder groot wagenpark nodig is. Met andere woorden, je kunt een kleiner aantal auto’s aanhouden en hebt minder ongebruikte voertuigen op het parkeerterrein staan: een win-winsituatie voor je bedrijf en het milieu.

Bedrijven kunnen maandelijkse memberships nemen, de auto’s direct kopen of zich aanmelden voor een langdurig membership dat exclusief beschikbaar is voor business members. In samenwerking met ALD, een van de grootste spelers in de markt voor zakelijke mobiliteit, bieden we een langlopend contract op maat. Prijzen zijn afhankelijk van de looptijd, het aantal kilometers en de gewenste extra services.

Er zijn verschillende manieren om in te stappen. De maandelijkse en langdurige business memberships zijn inclusief auto (uiteraard), onderhoudsplan, verzekering, pechhulp en natuurlijk toegang tot de Lynk & Co community en customer service. Wil je de auto’s kopen en ook de verzekering nemen? Geen probleem, ook dat regelen we. Omdat Lynk & Co de kosten van eigendom en onderhoud op zich neemt, worden de operationele kosten voor jou verlaagd en de bedrijfstijd van de auto gemaximaliseerd. We hebben al het mogelijke gedaan om je mobiliteit te vereenvoudigen en jou meer tijd te geven voor je bedrijfsactiviteiten.

Nu de wereld zich aanpast aan nieuwe manieren van werken, is het voor bedrijven belangrijker dan ooit om prioriteit te geven aan duurzaamheid, flexibiliteit en behoud van tevreden werknemers. We zijn verheugd dat we voor hen een aanbod hebben samengesteld waarmee ze die doelen makkelijker realiseren en hun mobiliteit moderniseren. Alain Visser, CEO van Lynk & Co

Ter ondersteuning van onze uitbreiding richting zakelijke mobiliteit hebben we ons B2B-team versterkt met supportcapaciteit in elk van onze zeven Europese markten (Zweden, Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Italië en Spanje). Met regionale contactpunten en persoonlijke support zijn we er helemaal klaar voor om de beste service te verlenen aan onze business members… met een flinke dosis Lynk & Co persoonlijkheid.

L'objectif de Lynk & Co est de proposer des solutions de mobilité flexibles et connectées. Nous ne nous contentons pas de fabriquer de très bonnes voitures (avec toutes les fonctionnalités dont vous rêvez sans avoir à les demander), mais nous proposons une nouvelle façon d'utiliser la voiture et d’envisager la mobilité autrement et simplement. En proposant des solutions basées sur la flexibilité d'utilisation d'un véhicule, nous continuons à promouvoir l'évolution, en nous efforçant de répondre aux besoins de nos clients selon leurs propres conditions.