Berlin Lynk & Co 001.jpg

Lynk & Co expanderar - öppnar ny medlemsklubb i Berlin

Den 17 september slår Lynk & Co:s senaste klubb upp dörrarna mitt i det kreativa hjärtat av Berlin. Med den nya klubben breddar Lynk & Co sitt Europeiska nätverk och möjliggör att möta tyska medlemmar på deras egen hemmaplan. Berlinklubben blir den första permanenta etableringen för Lynk & Co i Tyskland och den fjärde i Europa tillsammans med klubbarna i Amsterdam, Göteborg och Antwerpen.

Nya klubbar till våra nya vänner.

Expansionen på den europeiska marknaden är en effekt av medlemscommunityts enastående tillväxt. Lynk & Co har överträffat sitt mål på 9 000 medlemmar under 2021 och välkomnat 25 000 medlemmar (med nya anmälningar varje dag)! Bland dessa medlemmar finns även olika företagsbil-pooler och B2B-kunder.

Medlemsklubb i ny tappning.

Lynk & Co:s klubbar skapar en upplevelsebaserad plattform i kreativ tappning: Påflugna försäljare har bytts ut mot avskalade och ärliga upplevelser.

Lynk & Co:s klubbar har även plats för event, co-working lounges, en kaffebar och ett produktutbud av noga utvalda varumärken som delar Lynk & Co:s värderingar inom hållbarhet, kreativitet och gemenskap. Bland deras samarbetspartners finns lokala varumärken som On Vacation Club, Otherware, GOT BAG och Egal.

Lynk & Co har redan en popup-klubb i Hamburg och en till på gång i München, men Berlin-klubben blir den första permanenta lokalen – och den mest spektakulära. Varje Lynk & Co-klubbs utformning är unik i sitt slag, och Berlin-klubben är inget undantag. Med sitt läge mitt i det kreativa Mitte-kvarteret är Berlin-klubben en värdig resident mitt i konstens epicentrum. Här kombineras Berlins kultur med den personliga Lynk & Co-identiteten. Uppdelat på två våningar och med flera rum, alla med sin egen distinkta karaktär, är klubben en plats som kan anta många skepnader och är skapad för att hålla DJ-kvällar och fester, såväl som co-working och kulturevenemang.

Tillsammans med designfirman S-P-A-C-E Projects har Lynk & Co förädlat byggnadens arkitektoniska förutsättningar, utan att taa bort från dess 1800-talskaraktär. Kanske mest tydligt är det I spegelrummet, ett mötesrum inneslutet I speglar för att belysa detaljer och rummets ståtlighet. Medan Lynk & Co håller sig trogna till byggnades unika arkitektur glöder Klubben med varumärkets typiska nyckfullhet: en stol I form av en tunga, gatlyktor och stoppljus som leder dig upp för trappan, ett timmerinspirerat badrum gömt I en djungel i trappan och en koboltblå amfiteater.

Berlin Lynk & Co 016.jpg
Berlin Lynk & Co 009.jpg
Berlin Lynk & Co 004.jpg
Berlin Lynk & Co 008.jpg
Berlin Lynk & Co 005.jpg
Berlin Lynk & Co 002.jpg
Berlin Lynk & Co 003.jpg
Berlin Lynk & Co 012.jpg
Berlin Lynk & Co 011.jpg
Berlin Lynk & Co 013.jpg
Berlin Lynk & Co 014.jpg
Berlin Lynk & Co 007.jpg

Om Lynk & Co

Hej, vi är Lynk & Co!

Lynk & Co bildades för att erbjuda mobilitetslösningar till en uppkopplad generation. Vi tillverkar riktigt bra bilar (som har alla funktioner du vill ha utan att du behöver be om dem), och vi låter dig använda dessa bilar på ett helt nytt sätt. Med ett flexibelt utbud av bilägarskap fortsätter vi att driva utvecklingen för att möta behoven hos våra trendmedvetna konsumenter på deras egna villkor.

Presskontaktuppgifter